Berapa yg lawat blog..

01 July 2014

PERFORMANCE DRINK : Angkara demam..

PD (performance drink)

Haaaahh..musim demam dah datang kan..mesti ramai yang tengah flat kat rumah tu.,ye dak?? Tak ketinggalan juga saya sekeluarga..mula-mula si kecil amsyar..kemudian suami demam panas mendadak..then saya yang terakhir..juga suhu naik mendadak dengan tiba-tiba..sabar ajerlah dengan dugaan Allah bagi ni..mungkin nilah penghapus dosa-dosa kecil kami sekeluarga kan..

Kalau demam ni makan apa pun rasa pahit..air masak yang memang sinonim dengan orang yang makan supplement pun tak boleh nak telan..memang rasa nak terkeluar balik..mujurlah dah siap awal-awal performance drink..bolehlah topup semula air yang hilang kan..terutama untuk ibu menyusu macam saya ni..makan pun dah tak lalu..harap pada air PD jela...buat 1 jug letak dalam peti ais..lepas buka puasa minum..memang terasa segar sikit badan..suami pun suka dengan performance drink ni..tapi dia kena letak gula skit..bagi ada rasa manis skit..takdelah manis sangat..

Air PD memang sedap..rasa oren..kalau buka tudung canister tu memang boleh bau dah oren tu..PD memang sesuai sangatlah untuk orang demam macam kami ni..takut badan tak cukup air..lepas ni tak perlu dah beli air 100 plus untuk orang demam tu..

Semoga entry ni memberi sedikit manfaat kepada kalian ye..semoga kita berjumpa lagi lepas ni..InsyaAllah..


No comments:

Post a Comment